Items where Author is "Badarovski, Todor"

Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 4.

Badarovski, Todor (2024) Влијанието на менаџментот на знаење врз перформансите на организацијата. Doctoral thesis, Економски факултет - Универзитет „Гоце Делчев“ – Штип.

Jovanov, Tamara and Sofijanova, Elenica and Badarovski, Todor and Serafimovikj, Gordana (2019) SERVQUAL: мерење на задоволството на потрошувачите како маркетиншка активност. Македонско меѓународно списание за маркетинг, 5 (10). pp. 18-34. ISSN 1857-9795

Sofijanova, Elenica and Serafimovikj, Gordana and Badarovski, Todor and Mitev, Goran and Minovski, Srgan and Minovski, Danilo and Pacukov, Boban (2017) Поседување на компјутерски вештини – клуч за позитивна перцепција на корпоративниот идентитет. [Project] (In Press)

Serafimovikj, Gordana and Badarovski, Todor and Jovanov, Tamara and Sofijanova, Elenica (2017) Expectations and brand experience: Millennials - the generation that can shape the future service quality of companies in a developing economy. Balkan Social Science Review, 10 (10). pp. 151-169. ISSN 1857- 8772

This list was generated on Thu Nov 21 13:39:35 2024 CET.