Анализа на музичките параметри од аспект на интерпретацијата во дел од хорското творештво на Стефан Гајдов (1905 – 1992)

Jankov, Ivana and Gavrilovski, Goce (2012) Анализа на музичките параметри од аспект на интерпретацијата во дел од хорското творештво на Стефан Гајдов (1905 – 1992). In: Struska muzicka esen, 2012. (Unpublished)

[thumbnail of kratok abstrakt%2Civana.pdf]
Preview
Text
kratok abstrakt%2Civana.pdf

Download (175kB) | Preview
[thumbnail of struska%2C poster.pdf]
Preview
Text
struska%2C poster.pdf

Download (445kB) | Preview
[thumbnail of Struga 2012 - prezentacija.pdf]
Preview
Text
Struga 2012 - prezentacija.pdf

Download (801kB) | Preview

Abstract

Стефан Гајдов е еден од најзначајните претставници на првата повоена генерација македонски композитори. Најголемиот дел од неговиот исклучително богат творечки опус му припаѓа на хорското творештво. Доминантно место заземаат композициите инспирирани од македонскиот фолклор. Всушност, хорските дела на Стефан Гајдов кои се инспирирани од фолклорот ги карактеризира јасна и условно кажано едноставна концепција.
Во рефератот по повод јубилејот – 20 години од смртта на композиторот ќе се осврнеме врз анализа на музичките параметри од аспект на интерпретацијата. Ќе ги посочиме доминантните музички параметри и нивната улога при креирање на композиторовата идеја. За анализа ги избравме следниве композиции за мешан хор: “Ајде слушај Анѓо”, 1927; “Момиче мало ѓаволо”, 1928; “Собрале ми се…”, 1934; “Тодоро, љубе”, 1928; “Не ми карајте ќерето”, 1940; „Мамо, главата ме боли“ (објавена 1959); и композиција за машки хор “Се запали одајчето“ 1936.

Item Type: Conference or Workshop Item (Lecture)
Subjects: Humanities > Art (arts, history of arts, performing arts, music)
Divisions: Faculty of Music Art
Depositing User: Goce Gavrilovski
Date Deposited: 26 Dec 2012 12:55
Last Modified: 04 Aug 2015 10:37
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/4458

Actions (login required)

View Item View Item