Jankov, Ivana and Gavrilovski, Goce (2012) Анализа на музичките параметри од аспект на интерпретацијата во дел од хорското творештво на Стефан Гајдов (1905 – 1992). In: Struska muzicka esen, 2012. (Unpublished)
Preview |
Text
kratok abstrakt%2Civana.pdf Download (175kB) | Preview |
Preview |
Text
struska%2C poster.pdf Download (445kB) | Preview |
Preview |
Text
Struga 2012 - prezentacija.pdf Download (801kB) | Preview |
Abstract
Стефан Гајдов е еден од најзначајните претставници на првата повоена генерација македонски композитори. Најголемиот дел од неговиот исклучително богат творечки опус му припаѓа на хорското творештво. Доминантно место заземаат композициите инспирирани од македонскиот фолклор. Всушност, хорските дела на Стефан Гајдов кои се инспирирани од фолклорот ги карактеризира јасна и условно кажано едноставна концепција.
Во рефератот по повод јубилејот – 20 години од смртта на композиторот ќе се осврнеме врз анализа на музичките параметри од аспект на интерпретацијата. Ќе ги посочиме доминантните музички параметри и нивната улога при креирање на композиторовата идеја. За анализа ги избравме следниве композиции за мешан хор: “Ајде слушај Анѓо”, 1927; “Момиче мало ѓаволо”, 1928; “Собрале ми се…”, 1934; “Тодоро, љубе”, 1928; “Не ми карајте ќерето”, 1940; „Мамо, главата ме боли“ (објавена 1959); и композиција за машки хор “Се запали одајчето“ 1936.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Lecture) |
---|---|
Subjects: | Humanities > Art (arts, history of arts, performing arts, music) |
Divisions: | Faculty of Music Art |
Depositing User: | Goce Gavrilovski |
Date Deposited: | 26 Dec 2012 12:55 |
Last Modified: | 04 Aug 2015 10:37 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/4458 |
Actions (login required)
View Item |