Koteski, Cane and Qahili, Perparim (2024) Туристичка промоција на културните вредности на во град Вити. In: Седма меѓународна научна конференција Предизвиците во туризмот и бизнис логистиката во 21 век »ISCTBL 2024«, 17 May 2024, Skopje-North Macedonia.
Text
ТУРИСТИЧКА ПРОМОЦИЈА НА КУЛТУРНИТЕ ВРЕДНОСТИ ВО ГРАД ВИТИ.pdf Download (1MB) |
Abstract
Културните вредности се создавале и се создаваат низ вековите низ светот, но и во земјата. Многу културни вредности се познати дестинации за милиони туристи ширум светот. Нашата земја има долга културна историја која има траги во сите правци, траги кои ги имаме и во градот Витија. Многу од нив се непознати за луѓето кои би требало да знаат за нив, и секако потенцијално да бидат посетени од туристи.
Туристичките движења кај нас имаат културно да ги промовираат. Наместо туристичка историја и културни вредности, тоа е незадоволително иако има јавен потенцијал да се направи такво нешто и да се покаже туристички интерес. Дали разбирањето на туристичката промоција е најдобрата дефиниција за културните вредности?
Промоцијата на културните вредности во туризмот значи ревитализација на предметите, организирање на културни активности, музичко-сценски продукции, разговори, поетски вечери како и разни изложби на уметност и занаетчиство. Сите културни објекти мора да бидат во целост и да не се одвоени од културните активности.
Клучни зборови: културна вредност, споменик на културата, туризам, туристичка промоција.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Social and economic geography |
Divisions: | Faculty of Tourism and Business Logistics |
Depositing User: | Cane Koteski |
Date Deposited: | 12 Aug 2024 12:09 |
Last Modified: | 12 Aug 2024 12:09 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/34522 |
Actions (login required)
View Item |