Туристичка промоција на културните вредности на во град Вити

Koteski, Cane and Qahili, Perparim (2024) Туристичка промоција на културните вредности на во град Вити. In: Седма меѓународна научна конференција Предизвиците во туризмот и бизнис логистиката во 21 век »ISCTBL 2024«, 17 May 2024, Skopje-North Macedonia.

[thumbnail of ТУРИСТИЧКА ПРОМОЦИЈА НА КУЛТУРНИТЕ ВРЕДНОСТИ ВО ГРАД ВИТИ.pdf] Text
ТУРИСТИЧКА ПРОМОЦИЈА НА КУЛТУРНИТЕ ВРЕДНОСТИ ВО ГРАД ВИТИ.pdf

Download (1MB)

Abstract

Културните вредности се создавале и се создаваат низ вековите низ светот, но и во земјата. Многу културни вредности се познати дестинации за милиони туристи ширум светот. Нашата земја има долга културна историја која има траги во сите правци, траги кои ги имаме и во градот Витија. Многу од нив се непознати за луѓето кои би требало да знаат за нив, и секако потенцијално да бидат посетени од туристи.
Туристичките движења кај нас имаат културно да ги промовираат. Наместо туристичка историја и културни вредности, тоа е незадоволително иако има јавен потенцијал да се направи такво нешто и да се покаже туристички интерес. Дали разбирањето на туристичката промоција е најдобрата дефиниција за културните вредности?
Промоцијата на културните вредности во туризмот значи ревитализација на предметите, организирање на културни активности, музичко-сценски продукции, разговори, поетски вечери како и разни изложби на уметност и занаетчиство. Сите културни објекти мора да бидат во целост и да не се одвоени од културните активности.
Клучни зборови: културна вредност, споменик на културата, туризам, туристичка промоција.

Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Subjects: Social Sciences > Social and economic geography
Divisions: Faculty of Tourism and Business Logistics
Depositing User: Cane Koteski
Date Deposited: 12 Aug 2024 12:09
Last Modified: 12 Aug 2024 12:09
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/34522

Actions (login required)

View Item View Item