Улогата и значењето на медиумите во промоцијата на производите–со посебен осврт на компанијата Витаминка АД, Прилеп

Cabuleva, Kostadinka and Cikarska, Ljubica and Radosavljevik-Bojceva, Marina (2012) Улогата и значењето на медиумите во промоцијата на производите–со посебен осврт на компанијата Витаминка АД, Прилеп. Меѓународна научна конференција „Улогата на медиумите во промоцијата на производите и услугите“. pp. 224-237.

[thumbnail of Улогата на медиумите во промоцијата – осврт на компанијата Витаминка АД,Прилеп.docx] Text
Улогата на медиумите во промоцијата – осврт на компанијата Витаминка АД,Прилеп.docx

Download (91kB)

Abstract

Целта на овој труд е да ја видиме улогата и значењето на медиумите во промоцијата на производите и услугите на македонските компании со посебен осврт на компанијата “Витаминка” АД Прилеп.
За да го утврдиме тоа, ќе биде спроведена економетриска анализа, притоа користејќи ги податоците за приходи од продажба и издатоците за реклама, базирајќи се на периодот од 2006- 2010 година. Преку оваа анализа ќе ја видиме корелацијата помеѓу овие два индикатори и ќе заклучиме дали остварените приходи од продажба се резултат од издатоците за реклама..
За целта на оваа истражување ќе спроведеме и анкета која ќе опфати голем број на граѓани, за тоа како најчесто дознаваат за новите промотивни производи на Витаминка АД Прилеп.

Клучни зборови: приходи, издатоци за реклама, промоција.

Item Type: Article
Subjects: Social Sciences > Economics and business
Divisions: Faculty of Economics
Depositing User: Kostadinka Panova
Date Deposited: 22 Nov 2012 12:38
Last Modified: 24 Nov 2012 16:04
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/1707

Actions (login required)

View Item View Item