Kirova, Snezana (2014) Каков наставник всушност сакаме. Годишен зборник 2013 - Филолошки факултет, УГД - Штип. ISSN 1857-7059
Text
КАКОВ НАСТАВНИК ВСУШНОСТ САКАМЕ.docx Download (35kB) |
Abstract
Образованието на наставниците се продолжува со идеите за напредок кои треба да се реализираат - мотив кој ја следи педагошката рефлексија од античките почетоци. Прашање е и колку се разликува педагошкото мислење за прогресот од вкупниот општествен дискурс. Колку сме ние како педагошки работници заточеници на парадигмата дека во образованието е можно да се оствари еден проект само доколку постојат соодветни општествени претпоставки, општествен систем, општествени односи. Дали и денес за училиштето важи мислата дека тоа е повеќе производ на општеството отколку двигател на општествениот напредок? Неспорно е дека промислувањето на овие идеи или освестувањето во однос на процесот на образованието на наставниците може да придонесе кон препознавањето, зајакнувањето и ослободувањето на нивните потенцијални можности со истакнувањето на почетната премиса дека образованието е многу повеќе од само школувањето и професионалното оспособување.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Humanities > Languages and literature |
Divisions: | Faculty of Philology |
Depositing User: | Snezana Kirova |
Date Deposited: | 11 Feb 2014 08:13 |
Last Modified: | 11 Feb 2014 12:56 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/9191 |
Actions (login required)
View Item |