Cabuleva, Kostadinka and Cikarska, Ljubica and Radosavljevik-Bojceva, Marina (2012) Улогата и значењето на медиумите во промоцијата на производите–со посебен осврт на компанијата Витаминка АД, Прилеп. Меѓународна научна конференција „Улогата на медиумите во промоцијата на производите и услугите“. pp. 224-237.
Text
Улогата на медиумите во промоцијата – осврт на компанијата Витаминка АД,Прилеп.docx Download (91kB) |
Abstract
Целта на овој труд е да ја видиме улогата и значењето на медиумите во промоцијата на производите и услугите на македонските компании со посебен осврт на компанијата “Витаминка” АД Прилеп.
За да го утврдиме тоа, ќе биде спроведена економетриска анализа, притоа користејќи ги податоците за приходи од продажба и издатоците за реклама, базирајќи се на периодот од 2006- 2010 година. Преку оваа анализа ќе ја видиме корелацијата помеѓу овие два индикатори и ќе заклучиме дали остварените приходи од продажба се резултат од издатоците за реклама..
За целта на оваа истражување ќе спроведеме и анкета која ќе опфати голем број на граѓани, за тоа како најчесто дознаваат за новите промотивни производи на Витаминка АД Прилеп.
Клучни зборови: приходи, издатоци за реклама, промоција.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Economics and business |
Divisions: | Faculty of Economics |
Depositing User: | Kostadinka Panova |
Date Deposited: | 22 Nov 2012 12:38 |
Last Modified: | 24 Nov 2012 16:04 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/1707 |
Actions (login required)
View Item |