Маркетинг на пазарот - скрипта

Mitreva, Elizabeta and Magdinceva Sopova, Marija (2014) Маркетинг на пазарот - скрипта. ISBN 978-608-244-007-1.

Full text not available from this repository.

Abstract

Целта и намената на ракописот е да ги подготви студентите да се здобијат со теоретски и практични знаења за улогата и значењето на маркетингот, за моќта на креативната индустрија, како и за потребата од поголема смелост во
креативноста. Сето ова е со цел да се поттикнат и инспирираат студентите и менаџерите на компаниите, како и маркетинг креативците, на подобри адвертајзинг решенија и поуспешен маркетинг.
Апстрахирајќи се од чисто теоретски историски пристап, авторите имаа цел да дадат осврт и свои согледувања за значењето на маркетингот на пазарот и за влијанието на дигиталната технологија врз креативноста, за маркетинг
трендовите во Европа, за однесувањето на компаниите, креативноста сама по себе и сл.
Овoј труд треба да помогне и да ги поттикне студентите и читателите, да се зголеми свесноста за потребата од креирање нови брендови како додадена вредност која македонските компании ќе ги разликува од конкуренцијата, а со тоа ќе се постигне повисока цена и ќе ѝ се помогне на македонската економија да стане поконкурентна на светската бизнис сцена.

Item Type: Teaching Resource
Subjects: Social Sciences > Economics and business
Divisions: Faculty of Tourism and Business Logistics
Depositing User: Elizabeta Mitreva
Date Deposited: 28 Apr 2014 09:55
Last Modified: 15 Apr 2015 10:07
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/9830

Actions (login required)

View Item View Item