Анализа на тековната состојба и идни трендови на пазарот на кондиторски производи

Jovanov, Tamara and Davcev, Ljupco and Stojanovski, Mitre (2012) Анализа на тековната состојба и идни трендови на пазарот на кондиторски производи. Yearbook, Faculty of Economics, 4 (4). pp. 135-144. ISSN 1857- 7628

[thumbnail of Zbornik_ekonomski 2012.pdf]
Preview
Text
Zbornik_ekonomski 2012.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

Позицијата на пазарот доби поголемо значење како директна
последица на се почестата појава на зрели пазари, зголемените разлики во потрошувачките преференции и неопходноста од допирање до специјализирани пазари или пазарни ниши. Пазарната позиција на едно претпријатие може да произлезе од маркетинг можноста - потрошувачка потреба и интерес од која постои голема веројатност за компанијата да
оствари профит, доколку ја задоволи таа потреба. За да се дојде до маркетинг можноста, потреба е анализа на пазарот како од аспект на актуелните случувања, така и во однос на идните трендови кои ќе ја условуваат идната побарувачка. Трудот е инспириран од постојните случувања на домашниот
пазар на кондиторски производи, каде лидерската позиција им припаѓа на странските брендови, а домашните компании во континуитет го губат пазарниот удел и се заглавени во лавиринтот на ниските цени.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: пазарна позиција, пазарен удел, побарувачка.
Subjects: Social Sciences > Economics and business
Divisions: Faculty of Economics
Depositing User: Tamara Jovanov
Date Deposited: 08 Apr 2014 09:11
Last Modified: 14 Aug 2018 10:17
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/9718

Actions (login required)

View Item View Item