Miceski, Trajko and Pasovska, Silvana (2013) Процес на промени во маркетинг стратегијата и структурата. Втора меѓународна научна конференција - Современите менаџерски предизвици и организациските науки. ISBN 978-608-4729-00-6.
Text
ПРОЦЕС НА ПРОМЕНИ ВО МАРКЕТИНГ СТРАТЕГИЈАТА И СТРУКТУРАТА (2).doc Download (107kB) |
Abstract
Организациската промена е компонента на современото претпријатие,бидејќи се смета дека процесот на промените го подобрува работниот систем.При промена на организацијата на маркетинг активностите треба да се има во предвид структуралната природа на промените во стратегијата,технологијата.постапките и методите кои маркетингот го прават интересен,предизвикувачки и атрактивен како работна функција.
Важен фактор за создавање на соодветна организација на маркетинг секторот е начинот на поврзување со потрошувачите на производите и корисниците на услугите.Големината на пазарот( на локално,национално или меѓународно ниво) влијае на организацијата на маркетинг секторот.А негова улога е да го зголеми бројот на потрошувачи и фреквенцијата на купување,со истовремено подобрување на производната програма и системот на продажба на производите.Маркетингот треба да се сфати како култура на однесување кон потрошувачите.Затоа,иницијативата на менаџментот треба да биде кон прилагодување на производите на барањата на купувачите.Всушност,маркетингот е посебна менаџмент функција која ја креира културата на однесување на производителите во согласност со културата на однесување на потрошувачите.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Economics and business |
Divisions: | Faculty of Economics |
Depositing User: | Silvana Pasovska |
Date Deposited: | 02 Dec 2013 08:41 |
Last Modified: | 02 Dec 2013 08:41 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/8182 |
Actions (login required)
View Item |