Magdinceva Sopova, Marija (2012) Улогата на малите претпријатија во развојот на туризмот во Дојранскиот регион. In: Туризмот во Дојранскиот регион, Дојран, Македонија.
Preview |
Text
DOJRAN.pdf - Published Version Download (298kB) | Preview |
Abstract
Подрачјето на малите и средни претпријатија а посебно подрачјето на т.н.мал сектор е предмет на постојано изучување и истражување. Секторот на мали претпријатија во светски рамки има значајна улога во развојот на секоја национална економија. Малите претпријатија претставуваат важен сегмент во вкупната економска активност. Тоа е оној сегмент кој постојано ги менува работите, ги движи и развива. Појавата и развојот на малите претпријатија во изминатите дваесетина години е тесно поврзана со изразените економско-развојни димензии и демократските општествени процеси. Малите претпријатија, претприемништвото и претприемачите се основа на современото пазарно стопанство. Развиените пазарни односи, промените во начинот на економско размислување, преземањето на иницијатива и развојот на претприемништвото придонесуваат за промена на односите во националната економија и локалната заедница. Малите претпријатија стануваат клучен фактор од аспект на создавањето на поголеми можности за сопствениците на истите и подобрување на состојбата во локалната, регионалната заедница и пошироко. Тие се носители на економскиот развој и се поврзуваат со претприемништвото и претприемничката иницијатив
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Economics and business |
Divisions: | Faculty of Tourism and Business Logistics |
Depositing User: | Marija Magdinceva Sopova |
Date Deposited: | 30 Oct 2013 10:34 |
Last Modified: | 30 Oct 2013 10:34 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/7072 |
Actions (login required)
View Item |