Miloseva, Lence (2012) Развојна психопатологија: Концепти и нови предизивици. Педагошка ревија (2). ISSN 1857-7105
Preview |
Text
Razvojna psihopatologija Miloseva -.pdf Download (376kB) | Preview |
Abstract
Овој прегледен труд ги разјаснува принципите, концептите кои го дефинираат и определуваат полето на развојната психопатологија, напредокот и идните насоки на развој на оваа нова научна дисциплина.
Во првиот дел ги опишавме принципите од кои тргнува развојната психопатологија. Потоа, ја истраживме значајноста и потеклото на развојната психопатологија. Ги разјаснивме и објаснивме нејзините дефинирачки параметри како дисциплина и ги продискутиравме проблемите на истражување кои се фундаментални во рамки на истражувањата во развојната психопатологија. Во последниот дел од трудот опишавме некои важни идни насоки за развојната психопатологија. На повидок е нов период на развој за развојната психопатологија со нови предизвикувачки истражувања од развојот на мозокот и неговата пластичност, интеракциите помеѓу гените и средината, резилиентност и ревитализација, динамика на мулти ниовоа, интердисциплинарни истражувања и методологија за оценување и анализирање на промените во текот на времето и низ индивидуалните системи и контексти.За жал, досега во Р. Македонија оваа научна дисциплина е скоро непозната.Се надеваме дека овој труд ќе побуди интерес, иницијален предизвик и свесност за неопходната потреба од развој на развојната психопатологија во иднина. Како први пионерски чекори во Р. Македонија, на Универзитетот „Гоце Делчев“, Штип, на Факултетот за образовни науки и на Факултетот за медицински науки, воведовме курикулум на развојна психопатологија.
Клучни зборови: развојна психопатологија; концепти; предизвици; научна дисциплина.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Psychology |
Divisions: | Faculty of Educational Science |
Depositing User: | Lence Miloseva |
Date Deposited: | 26 Jun 2013 13:02 |
Last Modified: | 26 Jun 2013 13:02 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/6694 |
Actions (login required)
View Item |