Popeska, Biljana and Todorovski, Dusan (2008) Значењето на подвижните игри за детскиот развој. In: Меѓународна научно - практична конференција „Основното и предучилишното образование и воспитание на 21 век“, May 2008, Штип, Р.Македонија. (Unpublished)
Preview |
Text
__ugd.edu.mk_private_UserFiles_biljana.popeska_Desktop_vrateni od repozitorium_Значење на подвижните игри за детскиот развој - цел труд.pdf Download (1MB) | Preview |
Abstract
Играта е доминантна активност во детството и значаен аспект на детскиот развој. Таа овозможува идентификација на детските потреби и претставува значаен медиум преку кој се реализира детскиот развој и учењето. Детската игра има свои особености и карактеристики. Подвижните игри се значаен фактор и средство на детскиот развој, преку нив се влијае на сестраниот развој на личноста на детето, се активираат неговите физички, интелектуални, емоционални и социјални потенцијали, се делува на развој на карактерот и личноста во целина.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Speech) |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Educational sciences |
Divisions: | Faculty of Educational Science |
Depositing User: | Biljana Popeska |
Date Deposited: | 17 Jun 2013 13:39 |
Last Modified: | 27 Feb 2014 11:28 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/6565 |
Actions (login required)
View Item |