Popeska, Biljana (2005) Аеробикот како средство за остварување на целите и задачите на часот по физичко образование, спорт и спортски активности. Прв меѓународен симпозиум за наставата по физичко образование и спорт на студентите, Зборник на трудови. pp. 38-40.
Preview |
Text
__ugd.edu.mk_private_UserFiles_biljana.popeska_Desktop_repozitorium_3 Аеробикот како средство за остварување на целите на часот по ФЗО(2005).pdf Download (8MB) | Preview |
Abstract
Аеробикот како форма на физичката активност обединува различни движечки структури кои ја активираат мускулатурата на целото тело и се изведуваат во присуство на музика. Аеробикот има позитивно влијание врз морфолошкиот, функционалниот, моторниот, психичкиот и емоционалниот статус на човекот и во секој од нив предизвикува позитивни трансформациски промени. Неговите содржини ги задоволуваат потребите на учениците и одговараат на нивните можности почитувајќи ги индивидуалните разлики. Се препорачува како содржина која може да се имплементира во наставните планови по физичко образование во основните, средните училишта и на факултетите и како средство со кое успешно може да се реализираат нејзините цели и задачи.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Educational sciences |
Divisions: | Faculty of Educational Science |
Depositing User: | Biljana Popeska |
Date Deposited: | 17 Jun 2013 13:17 |
Last Modified: | 17 Jun 2013 13:17 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/6550 |
Actions (login required)
View Item |