Jakovlev, Zlatko (2005) Теоретските поставки на маркетингот. Списание „Економија и бизнис”. ISSN 1409-6781
Preview |
Text
Teoretskite postavki na marketingot.pdf Download (291kB) | Preview |
Abstract
Во современи услови на работење, кое се карактеризира со брз развој на науката и техниката, се почесто се зборува за маркетингот како стратегија и негова апликативна примена во деловната активност на стопанските субјеќти, како
и во општествениот живот во целост. Најновите турбулентни трендови во стопанството ја потврдуваат претпоставката од неопходно интегрирање на маркетинг концепцијата, а се во функција на обезбедување не само опстанок на претпријатијата туку и нивни раст и развој.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Other social sciences |
Divisions: | Faculty of Tourism and Business Logistics |
Depositing User: | Zlatko Jakovlev |
Date Deposited: | 04 Mar 2013 10:25 |
Last Modified: | 04 Mar 2013 10:25 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/5690 |
Actions (login required)
View Item |