Модел за оптимизација на деловниот процес по воведување тотален менаџмент на квалитет (TQM

Mitreva, Elizabeta (2011) Модел за оптимизација на деловниот процес по воведување тотален менаџмент на квалитет (TQM. Списание „Економија и бизнис”, XIV (155). pp. 20-23. ISSN 1409-6781

[thumbnail of br 155 2011.pdf]
Preview
Text
br 155 2011.pdf

Download (85kB) | Preview

Abstract

Анализата на трошоците на квалитетот може да им помогне на менаџерите да го разберат влијанието на лошиот квалитет врз финансиските резултати и на лошиот имиџ на компаниите. А пред сė, ќе им помогне на менаџерите да ги зголемат своите активности за унапредување на квалитетот на деловните процеси, производите/ услугите.
Проектирањето и примената на системот за квалитет, не е класична контрола на квалитетот на производите, туку подразбира проектирање и примена на методологија за оптимизација на деловните процеси и промена на организационата структура во која се интегрира квалитетот како функција.

Item Type: Article
Subjects: Social Sciences > Economics and business
Natural sciences > Other natural sciences
Divisions: Faculty of Tourism and Business Logistics
Depositing User: Elizabeta Mitreva
Date Deposited: 24 Jan 2013 11:12
Last Modified: 24 Jan 2013 11:12
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/4947

Actions (login required)

View Item View Item