Stavreva Veselinovska, Snezana and Kirova, Snezana (2012) Како и зошто да се вклучи еколошкото воспитување на часови по англиски јазик како втор странски јазик? Годишен зборник (7). pp. 125-133. ISSN 1409-9187
Text
Zbornik _FON.docx Download (34kB) |
Abstract
Еколошкото воспитание е доживотен процес кој се справува со интер-рационални компоненти од природниот свет и од оној креиран од страна на човекот, водејќи кон задолжителен менаџмент на природната средина.
Споделеното обработување на наставните содржини има предности како за учењето на англиски јазик така и за образованието за природната средина. „Ние не можеме да кажеме дека нашата настава по англиски јазик е успешна ако нашите студенти, без оглед на тоа колку течно го зборуваат јазикот, немаат знаење за светските проблеми, немаат општествена совест затоа што своите комуникациски вештини ги користат за меѓународен криминал, експлоатација, угнетување и еколошко разурнување“(Кејтс, 1997).Од таа причина се јавува се поголем интерес за воведување на еколошкото образование во наставата по англиски јазик како втор странски јазик. Целта на инкорпорирањето на еколошкото образование во англискиот јазик како втор странски јазик е да се подигне еколошката свест за глобалните еколошки проблеми.
Позитивни ефекти во учењето на англиски јазик се следниве:
• Го олеснува учењето на нови зборови и нивно значење
• Ја зголемува концентрацијата на студентите за време на час
• Ја редуциратензијата и стравот од странски јазици
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | еколошко воспитување, англиски јазик, настава, наставни содржини. |
Subjects: | Natural sciences > Earth and related environmental sciences Humanities > Languages and literature |
Divisions: | Faculty of Educational Science |
Depositing User: | Snezana Kirova |
Date Deposited: | 28 Dec 2012 09:12 |
Last Modified: | 15 Nov 2013 09:20 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/4700 |
Actions (login required)
View Item |