Kitanova, Irena (2009) Комплексната постапка за обработка на буква во почетното читање и пишување. Воспитни крстопати, Списание за современо образование и настава (31). pp. 25-32.
Preview |
Text
Trud_za_krsoptati.pdf Download (3MB) | Preview |
Abstract
Во практиката, каде најсилно се чувствувала потребата за усогласување
со современите можности за описменување на учениците, се создава
комплексната постапка во наставата за почетно читање и пишување.
Творец на комплексната постапка е Јелена Миоч, наставничка со богато
знаење и искуство во работата со ученици-првачиња. Трагајќи по нови форми за воведување на учениците во почетното читање и пишување, Јелена Миоич ја оформила оваа постапка со помош на многу соработници: учители, училишни педагози и психолози. Комплексната постапка започнала да се применува во училиштата во учебната 1960/1961, за што својата научна примена ќе и биде призната во наредната учебна година. Во учебната 1963 па се до 1965 год. ќе бидат направени експериментални истражувања кои ќе вршат споредување мегу монографската и комплексната постапка и резултати од истите ке бидат изложени во докторската дисертација на д-р Мухамед Мурадбеговиќ.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Educational sciences |
Divisions: | Faculty of Educational Science |
Depositing User: | Irena Kitanova |
Date Deposited: | 25 Dec 2012 14:10 |
Last Modified: | 11 Jun 2013 07:49 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/4480 |
Actions (login required)
View Item |