Stavreva Veselinovska, Snezana (2003) Преку наставата по природа и општество до еколошко воспитание и образование. Воспитание - Списание за теорија и практика (2003-04) (4-5). pp. 143-146.
Preview |
Text
ПРЕКУ НАСТАВАТА ПО ПРИРОДА И ОПШТЕСТВО ДО ЕКОЛОШКО ВОСПИТАНИЕ И ОБРАЗОВАНИЕ.pdf Download (210kB) | Preview |
Abstract
Анализирајќи ги од педагошки аспект идеите за човекот и Биосферата, човекот и неговата природа, за природата како целина педагозите се наоѓаат пред одредени потешкотии кои би требало да се решаваат со еден интердисциплинарен пристап, т.е. со помош на такви науки како што се екологијата и заштитата на животната средина, социјалната екологија и еколошката психологија. Но какви се односите и релациите помеѓу овие науки? Дали тие нудат можност на училишната педагогија да акумулира такви сознанија, за да ги разреши проблемите на еколошкото воспитание и колку училишната педагогија ги користи тие сознанија за да ги воведе учениците во градењето на сопствени ставови за еколошко воспитание и истото да го чувствуваат како дел од себе?
Човекот тежнее кон повисок степен на развиток на еколошката култура и би требало да може сам во сопствената средина да формира еколошки влез кон самиот себе и да го развива своето однесување кон средината во која живее и се развива.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Educational sciences |
Divisions: | Faculty of Educational Science |
Depositing User: | Snezana Stavrova Veselinova |
Date Deposited: | 24 Dec 2012 12:14 |
Last Modified: | 11 Jun 2013 12:26 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/4332 |
Actions (login required)
View Item |