Dimova, Cena and Gjorgjeska, Biljana and Kovacevska, Ivona and Angelovska, Bistra (2011) Учење преку соработка на Факултетот за медицински науки – Штип: работни групи и студиски тимови. In: III Научно-стручен собир со меѓународно учество „Образованието во 21 век“, 8 Dec 2011, Bitola, Makedonija.
Preview |
Text
Универзитет- tema.pdf Download (851kB) | Preview |
Preview |
Text
Programa na Naucno - strucniot sobir OBRAZOVANIETO VO 21-OT VEK.pdf Download (754kB) | Preview |
Abstract
Студентите најдобро учат кога тие се активно вклучени во процесот на учење. Истражувачите соопштуваат дека, без оглед на предметот, работењето на студентите во мали групи има тенденција да научат повеќе од она што се учи и го запамтуваат истото повеќе отколку кога истата содржина е претставена во други наставни формати.
Различни имиња се спомнуваат за овој вид на настава, а има и некои разлики меѓу нив: кооперативно учење, учењето преку соработка, колективно учење, учење во заедници, подучување на врсници, учење на врсници, реципрочно учење, тим за учење, студиски кружоци, студиски групи и работни групи. Но, во сите постојат три општи типови на работа во групи: неформални групи за учење, формални групи за учење и студиски тимови (Џонсон и Смит, 1991).
Item Type: | Conference or Workshop Item (Speech) |
---|---|
Subjects: | Medical and Health Sciences > Basic medicine Social Sciences > Media and communications Humanities > Other humanities Medical and Health Sciences > Other medical sciences Social Sciences > Other social sciences |
Divisions: | Faculty of Medical Science |
Depositing User: | Cena Dimova |
Date Deposited: | 14 Dec 2012 11:36 |
Last Modified: | 30 Sep 2013 13:43 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/3592 |
Actions (login required)
View Item |