Mitreva, Elizabeta (2024) Тотален менаџмент на квалитет. Other. Печатница 2-ри Август Штип, Штип.
Text
za repozitorium.pdf - Published Version Download (4MB) |
Abstract
Книгата е посветена на примената на општите принципи и стандарди во организациите и системите за управување со квалитет, со посебен акцент на системот за тотален менаџмент со квалитетот -ТМК (Total Quality Management - TQM). Всушност, фокусот е ставен на анализа на клучните претпоставки поврзани со начинот на кој треба да се планираат, организираат, воспостават и контролираат активностите, како и континуираното подобрување на квалитетот во индустријата. Овие претпоставки се поврзани со: постојаното следење на барањата на модерните купувачи, почитување на принципите и стандардите за квалитет, воспоставување функционални организации на бизнисот, постоење на неопходни ресурси (човечки, финансиски и материјални), вклучување на корисниците и други субјекти во процесот на создавање и испорака на производите/ услугите и примена на современи технолошки системи во работата. Целта е да се обезбеди производ (услуга) кој со својот квалитет ќе ги задоволи или надмине очекувањата на неговите корисници. Целосната одговорност во сите овие активности е во управувачките структури на организациите.
Item Type: | Monograph (Other) |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Economics and business |
Divisions: | Faculty of Tourism and Business Logistics |
Depositing User: | Elizabeta Mitreva |
Date Deposited: | 20 May 2024 11:10 |
Last Modified: | 23 Aug 2024 09:57 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/34091 |
Actions (login required)
View Item |