Mirascieva, Snezana (2022) Оценувањето во воспитно-образовниот процес. Годишен зборник - Факултет за образовни науки, 11. pp. 8-12. ISSN 1409-9187
zbornik 2022 Mirascieva.pdf - Published Version
Download (1MB)
Abstract
Во трудот е покренато прашањето за оценување во воспитно-образовниот процес.
Оценувањето е исто така сложен процес кој покрај својата развојна димензија суштински е комплексно
прашање кое покренува лавина од размислувања за видот, објективноста, начинот на оценување, видот
на оценката. Овде вниманието е фокусирано на формативното оценување или тековно, и предизвиците и
модалитетите во кои се јавува.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | Social Sciences > Educational sciences |
| Divisions: | Faculty of Educational Science |
| Depositing User: | Snezana Mirascieva |
| Date Deposited: | 19 Feb 2024 11:42 |
| Last Modified: | 19 Feb 2024 11:42 |
| URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/33655 |
