Grkova, Marija (2023) Значењето на методите во наставата по странски јазик. Годишен зборник бр. 21, Филолошки факултет 2023, 14 (21). pp. 109-117. ISSN 1857-7059
Text
6190-Article Text-10850-1-10-20231207.pdf - Published Version Download (818kB) |
Abstract
Усвојувањето и учењето странски јазик во периодот од крајот на минатиот век, па досега, на светски план го привлекува вниманието на голем број науки, а особено на лингвистиката, педагогијата и на психологијата. Со оваа проблематика се занимаваат голем број методичари и лингвисти кои се обидуваат да најдат приоди и методи кон полесното учење на странскиот јазик. Како што е познато, некои од наставните методи не се задржале во наставата, а други, пак, се покажале како функционални и останале да се применуваат и на современ план. Во овој труд правиме преглед на дел од постоечките методи кои го пронашле своето место во наставата по странски јазик, како и обидот да ја докажеме нивната функционалност. Исто така, вршиме и осврт кон некои традиционални методи кои се покажале како помалку ефективни во наставата според денешните согледувања.Ќе ги прикажеме и улогата и ставовите (поврзани со наставните методи) на Заедничката европска референтна рамка за јазиците, како и актуелната состојба во наставата по македонски јазик како странски.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Humanities > Languages and literature |
Divisions: | Faculty of Philology |
Depositing User: | Marija Grkova |
Date Deposited: | 11 Dec 2023 09:09 |
Last Modified: | 11 Dec 2023 09:09 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/32824 |
Actions (login required)
View Item |