„Контент“ маркетинг во дигиталната ера: комуницирај квалитетно или исчезни!

Jovanov, Tamara (2023) „Контент“ маркетинг во дигиталната ера: комуницирај квалитетно или исчезни! University Goce Delcev, Stip.

[thumbnail of objavena kolumna 2023.pdf] Text
objavena kolumna 2023.pdf - Published Version

Download (241kB)

Abstract

Во денешното дигитално време, организациите и потрошувачите несомнено сè повеќе ги користат придобивките од маркетингот на содржина („контент“ маркетинг/content marketing) и онлајн комуникацијата. Всушност, овие маркетинг елементи станаа незаменлив дел во современото променливо опкружување во кое опстојуваме и функционираме. Од информативни или едукативни блог-објави, до кратки видеа и интеракции на социјалните медиуми, можностите и формите на содржината постојано се развиваат, за да ги задоволат потребите и желбите на корисниците. Во оваа колумна целта е да ја објасниме накратко вредноста на маркетингот на содржина и онлајн комуникацијата за организациите (брендовите), вклучително и примери од добри практики, како модели од кои може и треба да учиме.

Item Type: Other
Subjects: Social Sciences > Economics and business
Divisions: Faculty of Economics
Depositing User: Tamara Jovanov
Date Deposited: 30 Nov 2023 14:23
Last Modified: 30 Nov 2023 14:23
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/32684

Actions (login required)

View Item View Item