Родова перспектива на рекламните пораки во Република Северна Македонија

Todorova, Biljana and Radulovik, Makedonka (2021) Родова перспектива на рекламните пораки во Република Северна Македонија. Marketing, 7 (14). pp. 68-76. ISSN 857-9787

[thumbnail of BT MR.pdf] Text
BT MR.pdf

Download (1MB)

Abstract

Медиумите, односно телевизијата имаат клучни влијание врз формирањето на јавното мислење и создавање на сликата за родовите улоги. Според тоа како се прикажани двата пола, децата можат да си создадат слика за тоа какви треба да бидат кога ќе пораснат, односно како треба да се однесуваат со спротивниот пол. Затоа се поставува прашањето како рекламните пораки што се прикажуваат на телевизија ги портретираат мажите и жените? Дали постојат стереотипи и дискриминација затскриени зад убаво спакувана реклама? Овој труд претставува анализа на некои рекламни пораки кои се емитуваат на македонските телевизии. На нивната содржина, застапеност на половите и пораката која ја пренесуваат. Целта е да се утврди родовата перспектива во овие пораки.

Клучни зборови: рекламни пораки, родова перспектива, родови улоги, телевизија

Item Type: Article
Subjects: Humanities > Other humanities
Divisions: Faculty of Law
Depositing User: Biljana Todorova
Date Deposited: 15 Feb 2023 08:22
Last Modified: 15 Feb 2023 08:22
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/31424

Actions (login required)

View Item View Item