Todorova, Biljana and Radulovik, Makedonka (2021) Родова перспектива на рекламните пораки во Република Северна Македонија. Marketing, 7 (14). pp. 68-76. ISSN 857-9787
Text
BT MR.pdf Download (1MB) |
Abstract
Медиумите, односно телевизијата имаат клучни влијание врз формирањето на јавното мислење и создавање на сликата за родовите улоги. Според тоа како се прикажани двата пола, децата можат да си создадат слика за тоа какви треба да бидат кога ќе пораснат, односно како треба да се однесуваат со спротивниот пол. Затоа се поставува прашањето како рекламните пораки што се прикажуваат на телевизија ги портретираат мажите и жените? Дали постојат стереотипи и дискриминација затскриени зад убаво спакувана реклама? Овој труд претставува анализа на некои рекламни пораки кои се емитуваат на македонските телевизии. На нивната содржина, застапеност на половите и пораката која ја пренесуваат. Целта е да се утврди родовата перспектива во овие пораки.
Клучни зборови: рекламни пораки, родова перспектива, родови улоги, телевизија
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Humanities > Other humanities |
Divisions: | Faculty of Law |
Depositing User: | Biljana Todorova |
Date Deposited: | 15 Feb 2023 08:22 |
Last Modified: | 15 Feb 2023 08:22 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/31424 |
Actions (login required)
View Item |