Miteva, Natasha (2022) Маркетинг менаџмент (е-скрипта). ISBN 978-608-244-918-0.
Text
Маркетинг менаџмент е-скрипта 2022.pdf Download (1MB) |
Abstract
Главната цел на маркетинг менаџментот е да креира и да примени ефикасни маркетинг програми коишто ќе придонесат кон развој и исполнување на широки бизнис цели. Оваа е-скрипта претставува прв дел и е наменета за студентите коишто го изучуваат предметот Маркетинг менаџмент на Факултет за туризам и бизнис логистика при Универзитетот „Гоце Делчев“ во Штип. Основната цел е да даде придонес во воведувањето и изучувањето на областа на маркетинг менаџментот вклучувајќи ги основните активности како развој на маркетинг стратегии и планови, разгледување на маркетинг наоди и перформанси поврзување со потрошувачи, градење на силни брендови, формирање на пазарни понуди, испорака на вредност и креирање на успешен долгорочен раст. Материјата нуди практични базични знаења и е приспособена кон потребите и знаењата на студентите од додипломски студии. Дополнително, концизното и експлицитно презентирање на оваа проблематика дава можност за користење на материјалот како за студентите, така и за сите заинтересирани за оваа област. Како прво издание, оваа е-скрипта не ја исклучува можноста за постоењето на одредени недостатоци, а секоја добронамерна сугестија и забелешка ќе биде прифатена со особено задоволство.
Item Type: | Teaching Resource |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Economics and business |
Divisions: | Faculty of Tourism and Business Logistics |
Depositing User: | Natasa Miteva |
Date Deposited: | 04 Nov 2022 10:04 |
Last Modified: | 04 Nov 2022 10:04 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/30426 |
Actions (login required)
View Item |