Jovanova-Mitkovska, Snezana (2019) Наставни стратегии во наставата по природни науки и општество. Yearbook, Faculty of Educational Sciences. ISSN 1409-9187
Preview |
Text
Jovanova-Mitkovska_Godisen zbornik No9 FON.pdf Download (1MB) | Preview |
Abstract
Осознавањето на светот започнува уште од најмала возраст, но
на организиран начин се изведува во рамки на предучилишните установи, преку
програмското подрачје природа и општество, т.е. преку наставните предмети Природни
науки и Општестo. Oсновната цел на современата настава т.е. подготовката на ученикот
за доживотно учење, кое пак подразбира квалитет на сознанијата, оспособеност
на ученикот, а не квантитет т.е. количина на сознанија, па нормално е дека и во
наставата по природни науки и општество акцентот ќе биде поставен на стекнување
на квалитетни знаења. Ваквата цел подразбира и промени во позицијата и улогата на
клучните субјективни фактори, т.е наставникот и ученикот, промени во пристапот и
стратегиите на учење и поучување. Во наставата од природни науки и наставата по
општество можна е примена на мноштво наставни стратегии. Применетите наставни
статегии во овие два наставни предмети се насочени кон оспособување на субјектите
за самостојно учење, самоподучување, постојана едукација, творештво и активна
интерперсонална комуникација меѓу субјективните фактори - наставникот-ученикот и
помеѓу самите ученици.
Постојано, засегнатите страни работат на изнаоѓање на нови, креативни стратегии
за учење и поучување кои водат кон унапредување на наставниот процес
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Educational sciences |
Divisions: | Faculty of Educational Science |
Depositing User: | Snezana Jovanova |
Date Deposited: | 10 Feb 2021 08:35 |
Last Modified: | 10 Feb 2021 08:35 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/27703 |
Actions (login required)
View Item |