Оптимизација на пребарувањето -(привлекување посетители на комерцијалните веб страни од Интернет пребарувачите)

Bezovski, Zlatko (2007) Оптимизација на пребарувањето -(привлекување посетители на комерцијалните веб страни од Интернет пребарувачите). 2ри Август - Штип, Stip, Macedonia. ISBN 978-9989-909-54-2

[thumbnail of Optimizacij-na-prebaruvanjeto-zlatko.bezovski.pdf]
Preview
Text
Optimizacij-na-prebaruvanjeto-zlatko.bezovski.pdf - Published Version

Download (1MB) | Preview

Abstract

Брзите стапки на пораст на он-лајн (on-line) продажбата коишто во некои дејности достигнуваат и до 50% годишно го претвораат Интернетот во извонредна средина за развој на претприемништвото и новите Интернет базирани бизниси коишто во Интернет опкружувањето успешно може да се спротивстават и на мултинационалните компании, таргетирајќи ги помалите пазарни ниши со примена на оптимизацијата на пребарување (CEO).
Оптимизацијата на пребарување, освен тоа што претставува средство за привлекување на нови посетители од пребарувачите, може да се третира и како можност која широко ги отвора портите за креирање и водење на Интернет бизнис со минимални вложувања. Притоа не треба да се заборави дека Интернетот го отвора глобалниот пазар за сите учесници, без разлика на нивната местоположбата на 3емјината топка.

Item Type: Book
Subjects: Social Sciences > Economics and business
Divisions: Faculty of Economics
Depositing User: Zlatko Bezovski
Date Deposited: 30 Nov 2012 15:16
Last Modified: 30 Nov 2012 15:16
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/2566

Actions (login required)

View Item View Item