Bezovski, Zlatko (2007) Оптимизација на пребарувањето -(привлекување посетители на комерцијалните веб страни од Интернет пребарувачите). 2ри Август - Штип, Stip, Macedonia. ISBN 978-9989-909-54-2
Preview |
Text
Optimizacij-na-prebaruvanjeto-zlatko.bezovski.pdf - Published Version Download (1MB) | Preview |
Abstract
Брзите стапки на пораст на он-лајн (on-line) продажбата коишто во некои дејности достигнуваат и до 50% годишно го претвораат Интернетот во извонредна средина за развој на претприемништвото и новите Интернет базирани бизниси коишто во Интернет опкружувањето успешно може да се спротивстават и на мултинационалните компании, таргетирајќи ги помалите пазарни ниши со примена на оптимизацијата на пребарување (CEO).
Оптимизацијата на пребарување, освен тоа што претставува средство за привлекување на нови посетители од пребарувачите, може да се третира и како можност која широко ги отвора портите за креирање и водење на Интернет бизнис со минимални вложувања. Притоа не треба да се заборави дека Интернетот го отвора глобалниот пазар за сите учесници, без разлика на нивната местоположбата на 3емјината топка.
Item Type: | Book |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Economics and business |
Divisions: | Faculty of Economics |
Depositing User: | Zlatko Bezovski |
Date Deposited: | 30 Nov 2012 15:16 |
Last Modified: | 30 Nov 2012 15:16 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/2566 |
Actions (login required)
View Item |