Иновативно хотелиерство: начини на кои big data анализата се користи за создавање персонализирано искуство и зголемување на профитот

Ristova, Cvetanka (2019) Иновативно хотелиерство: начини на кои big data анализата се користи за создавање персонализирано искуство и зголемување на профитот. In: Шести стручен симпозиум „Менаџментот и современите практики", 17 May 2019, Skopje, Republic of North Macedonia.

[thumbnail of Inovativno hotelierstvo - Nacini na koi big data analizata se koristi za sozdavanje na personalizirano iskustvo i zgolemuvanje na prihodot.pdf]
Preview
Text
Inovativno hotelierstvo - Nacini na koi big data analizata se koristi za sozdavanje na personalizirano iskustvo i zgolemuvanje na prihodot.pdf - Published Version

Download (6MB) | Preview
Official URL: http://bas.edu.mk/

Abstract

Со статусот на хотелиерство како навистина конкурентна индустрија, смели чекори се превземааат од
страна на хотелскиот сектор во борбата со конкуренцијата преку воведување на дигитализација и
персонализација во гостинското искуство. Но, денеска не е само пополнувањето на соби што е важно за
хотелот. Хотелот исто така мора да ги пополни и рестораните, спа и велнес центарот како и сите други
премиум услуги кои ги нуди. Гостите имаат многу високи барања и бараат персонализирано искуство, и
ако сметаат дека не се задоволни со обезбедените услуги, тие имаат многу други можности во близина.
Постојат одредени чекори што хотелите можат да ги превземат за да ги задоволат своите гости. Поради
огромната количина на информации што гостите ги создаваат, big data анализата претставува клучна
алатка з а х отелскиот с ектор. Х отелите м ожат да г и и скористат о вие податоци з а д а и м п онудат
персонализирано искуство на своите гости, почнувајќи од укажување на локални ресторани до наоѓање
на цена за одредена понуда што е неодолива за гостинот. Откако ќе бидат познати очекувањата и
преференциите на гостите како избор на соба, о милена кујна, куповна моќ и сл., хотелот ќе биде во
подобра можност да го направи нивниот следен престој „персонализиран“. Подобрената услуга ќе му
помогне на хотелот во пополнување на капацитетот но и да продава повеќе „не-собни услуги“, бидејќи
среќните гости имаат тенденција да трошат повеќе.
Во овој труд наративен преглед ќе биде направен од избрани поврзани статии, извештаи и студии кои
подоцна ќе бидат сумирани и укажат на предностите од дигиталниот тренд big data во хотелската
индустрија.

Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Subjects: Social Sciences > Other social sciences
Divisions: Faculty of Tourism and Business Logistics
Depositing User: Cvetanka Ristova
Date Deposited: 28 Nov 2019 09:46
Last Modified: 28 Nov 2019 09:46
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/22977

Actions (login required)

View Item View Item