Kitanova, Irena and Petrova Gjorgjeva, Emilija and Mirascieva, Snezana and Koceva, Daniela (2017) Активно слушање во наставата и поучувањето. Зборник на трудови: Современото воспитание и образование - состојби, предизвици и перспективи - 2017. ISSN ISBN: 978-608-244-472-7
This is the latest version of this item.
Preview |
Text
ИРЕНА.pdf Download (980kB) | Preview |
Abstract
Учењето претставува процес кој доведува до промени во менталното (внатрешното) или
надворешното (моторното учење, вештини) и го поттикнува слушателот кој активно слуша, да
предвидува, очекува, проверува, толкува, поврзува и да ги организира сите пораки
(информации) кои ги прима во текот на реализацијата на наставата, на тој начин што создава
асоцијации и нив ги приспособува кон своето постоечко знаење, кое опфаќа знаења, форми и
разни други знаења.
Клучни зборови: активно слушање, настава, процес, ученици, наставник.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Educational sciences |
Divisions: | Faculty of Educational Science |
Depositing User: | Daniela Koceva |
Date Deposited: | 27 Sep 2019 08:23 |
Last Modified: | 27 Sep 2019 08:23 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/22585 |
Available Versions of this Item
-
Активно слушање во наставата и поучувањето. (deposited 14 Feb 2018 10:55)
- Активно слушање во наставата и поучувањето. (deposited 27 Sep 2019 08:23) [Currently Displayed]
Actions (login required)
View Item |