Застапеноста на вештината зборување во учебниците по германски јазик

Tasevska, Marica and Milenkoska , Milkica (2019) Застапеноста на вештината зборување во учебниците по германски јазик. ФИЛКО - Зборник на трудови од Трета меѓународна конференција за филологија, култура и образование, 3. pp. 635-642. ISSN 978-608-244-593-9

[thumbnail of 2456] Text
2456

Download (3kB)

Abstract

Зборувањето како една од четирите јазични вештини својот подем го достигнува во 19 век со појавата на директниот метод. Од тоа време па сè до денес претставува предмет на истражување на многу методичари ширум светот, со цел да се изнајдат најдобрите методи и техники со кои ќе се поттикне вештината зборување. Сведоци сме на потешкотиите и препреките при зборувањето на голем број ученици кои го изучуваат германскиот јазик осум години, што е доволен временски период за да може еден ученик да се впушти во слободна комуникација и притоа да биде разбран од соговорникот. Се отвора прашањето дали можеби не се почитуваат европските нормативи за учење на странски јазик или проблемот се јавува во самиот наставен процес каде што сѐ повеќе се нагласува значењето на граматичките правила на еден јазик, а се запоставуваат сите други вештини, кои се од клучно значење за усвојување на еден јазик во целост. Во овој труд, преку анализа на вежбите за зборување во учебникот кој се користи во средното гимназиско образование, кој според Piepho претставува доминантна варијабла во наставниот процес (1976:46), се утврдува фактичката состојба на вештината зборување во наставата по германски јазик и се дискутира за важноста на оваа вештина во процесот на комуникација, со цел нејзино имплементирање во наставниот процес.
Клучни зборови: учебник, вештина, комуникација, настава, зборорување

Item Type: Article
Subjects: Humanities > Languages and literature
Divisions: Faculty of Philology
Depositing User: Marica Tasevska
Date Deposited: 04 Feb 2019 09:09
Last Modified: 04 Feb 2019 09:09
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/21364

Actions (login required)

View Item View Item