Koceva, Vesna and Todorova, Marija (2018) Креирање на активности со структуриран инпут во рамките на поучувањето граматика со обработка на инпут. ФИЛКО - Зборник на трудови од Трета меѓународна научна конференција за филологија, култура и образование, 3 (3). pp. 293-299. ISSN 978-608-244-308-9
Preview |
Text
FILKO No3 2018-pages-1,3-16,297-303.pdf Download (5MB) | Preview |
Abstract
Во овој труд се разгледуваат активностите со структуриран инпут коишто се дел од пристапот поучување граматика со обработка на инпут. Во воведниот дел се претставува поучувањето граматика со обработка на инпут како настава по граматика која се заснова врз инпут, која има за цел да влијае врз вниманието на учениците кон податоците
во инпутот и да ги поттикне учениците да ја препознаат граматичката форма во инпутот. Во продолжение се опишуваат основните карактеристики на овој тип настава и на активностите со структуриран инпут. Потоа, се нагласуваат правилата коишто треба да се почитуваат при креирање на овие активности и се посочуваат упатствата кои треба да се следат со цел да се изработат активности со структуриран инпут. Во завршетокот на трудот се дискутира за видовите на активности со структуриран инпут, односно се врши дистинкција меѓу референцијални
и емоционални активности со структуриран инпут.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Humanities > Languages and literature |
Divisions: | Faculty of Philology |
Depositing User: | Marija Todorova |
Date Deposited: | 04 Feb 2019 09:05 |
Last Modified: | 25 Jul 2019 09:33 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/21329 |
Actions (login required)
View Item |