Согледаниот квалитет како клучна димензија на капиталот на брендот

Veselinova, Elena and Tashev, Ordance (2018) Согледаниот квалитет како клучна димензија на капиталот на брендот. Годишен зборник 2018, 15 (10). ISSN 1857-7628

[thumbnail of Содржина.pdf]
Preview
Text
Содржина.pdf

Download (314kB) | Preview
[thumbnail of ЕВ, ОТ.pdf]
Preview
Text
ЕВ, ОТ.pdf

Download (364kB) | Preview

Abstract

Во фокусот на овој труд е анализата на согледаниот квалитет како клучна димензија на
капиталот на брендот. Главната цел е да се дефинираат и сублимираат клучните специфики на
димeнзијата квалитет, односно согледан квалитет и да се понуди можност за препознавање на
начините кои компаниите можат да ги користат за унапредување на односот согледан квалитет –
задоволство на потрошувачите – зголемена профитабилност. Резултатите од истражувањето водат
кон заклучоци дека остварувањето високо ниво на квалитет не е доволно. Треба да се создадат или
да се променат перцепциите на потрошувачите. Едноставно, да се пренесе конзистентна порака за
квалитет во и околу компанијата.

Item Type: Article
Subjects: Social Sciences > Economics and business
Divisions: Faculty of Economics
Depositing User: Elena Veselinova
Date Deposited: 26 Nov 2018 14:22
Last Modified: 26 Nov 2018 14:22
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/20855

Actions (login required)

View Item View Item