Runceva, Jadranka (2017) Реформски тенденции во универзитетската настава. In: Научно-стручна трибина „Да се биде учител...“, 6 Oct 2017, Stip, Macedonia.
Preview |
Text
reformski tendencii vo univerzitetskata nastava.pdf Download (757kB) | Preview |
Abstract
Високото образование е важен сегмент во секоја земја и услов од кој зависи развојот на самата земја. Од квалитетот на наставата зависи какви индивидуи ќе се оформат, а самите индивидуи пак ја претставуваат сржта на општествениот прогрес. Поради тоа неопходно е континуирано унапредување на универзитетската настава и подигнување на нејзиниот квалитет. Квалитетна настава е наставата која обезбедува услови студентите да станат добро информирани и длабоко мотивирани граѓани кои можат да мислат критички, настава која од една страна ги оспособува студентите да научат како да учат, а од друга страна ја поттикнува нивната креативност, храброст и желба за континуирано учење. Еден од клучните фактори од кој зависи каква настава ќе се реализира се токму наставниците. За квалитетна настава се залагаат земјите потписнички на Болоњскиот процес. Република Македонија приклучувајќи се кон Болоњскиот процес се обврза дека ќе ги следи и реализира неговите препораки
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Educational sciences |
Divisions: | Faculty of Educational Science |
Depositing User: | Jadranka Runceva |
Date Deposited: | 17 Oct 2018 10:56 |
Last Modified: | 17 Oct 2018 10:56 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/20591 |
Actions (login required)
View Item |