Mirascieva, Snezana (2017) Интеракцијата во наставата - од обележје до модел. Годишен зборник Факултет за образовни науки . ISSN 1409-9187
Preview |
Text
Godisen Zbornik СМ.pdf Download (1MB) | Preview |
Abstract
Во трудот станува збор за иновативен дидактички модел на настава определен како интерактивна настава. Интерактивната настава подразбира интерактивно учење. Овој иновативен модел настанал како резултат на комуникациската парадигма на наставата која во својот опис и структура ја има интеракцијата, меѓу останатите елементи. Но тука не е исклучена ниту информацијата. Интеракцијата и информацијата ја определуваат содржинската страна на односниот аспект на комуникацијата во наставата. Процесите на учење се одвиваат во делот на интеракцијата, па од тука и настанал моделот на интерактивна настава. Интерактивната настава по својата суштина се разликува од активната настава и учење. Клучни зборови: интерактивна настава, интерактивно учење, комуникација, активност, ученик.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Educational sciences |
Divisions: | Faculty of Educational Science |
Depositing User: | Daniela Koceva |
Date Deposited: | 21 Feb 2018 14:20 |
Last Modified: | 21 Feb 2018 14:20 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/19656 |
Actions (login required)
View Item |