Активно слушање во наставата и поучувањето

Kitanova, Irena and Petrova Gjorgjeva, Emilija and Mirascieva, Snezana and Koceva, Daniela (2017) Активно слушање во наставата и поучувањето. Зборник на трудови: Современото воспитание и образование - состојби, предизвици и перспективи - 2017. ISSN 978-608-244-472-7

Warning
There is a more recent version of this item available.
[thumbnail of ИРЕНА.pdf]
Preview
Text
ИРЕНА.pdf

Download (980kB) | Preview

Abstract

Учењето претставува процес кој доведува до промени во менталното (внатрешното) или
надворешното (моторното учење, вештини) и го поттикнува слушателот кој активно слуша, да
предвидува, очекува, проверува, толкува, поврзува и да ги организира сите пораки
(информации) кои ги прима во текот на реализацијата на наставата, на тој начин што создава
асоцијации и нив ги приспособува кон своето постоечко знаење, кое опфаќа знаења, форми и
разни други знаења.
Клучни зборови: активно слушање, настава, процес, ученици, наставник.

Item Type: Article
Subjects: Social Sciences > Educational sciences
Divisions: Faculty of Educational Science
Depositing User: Daniela Koceva
Date Deposited: 14 Feb 2018 10:55
Last Modified: 14 Feb 2018 10:55
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/19473

Available Versions of this Item

Actions (login required)

View Item View Item