Kitanova, Irena and Petrova Gjorgjeva, Emilija and Mirascieva, Snezana and Koceva, Daniela (2017) Читањето како потреба и радост. In: Education at the crossroads-conditions, challenges, solutions and perspective, 10-11 Nov 2017, Bitola, Macedonia. (In Press)
Preview |
Text
FINAL PROGRAMME CROSSROADS MKD ANG.pdf Download (436kB) | Preview |
Preview |
Text
TRUD MANU.pdf Download (437kB) | Preview |
Abstract
Болоњскиот процес во основа значи учење и читање (студирање), а не предавање и полагање. Во 21-от век на жива информатичко- технолошка ерупција, неопходно е максимално брзо адаптирање на субјектот реципиент и применување на соодветен стил на читање и учење. Процесот на читање и учење се однесува на сите возрасти- од детето во деветгодишното основно образование па сѐ до периодот на студирање,односно до крајот на животот.
Интересот за учење значително е пораснат, зголемен кај сите видови професии. Да се чита значи да се служиме со сопствена или која било јавна и функционална библиотека. Да се чита значи да се служиме со компјутерот и придружните извори на сознанија. Да се чита во основа значи да се учи.
Интересот за учење низ читање најмногу се однесува на два начина на читање: а) брзина на читањето и б) разбирање на прочитаното.
Клучни зборови: читање, учење, потреба, брзина на читање, разбирање.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Lecture) |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Educational sciences |
Divisions: | Faculty of Educational Science |
Depositing User: | Irena Kitanova |
Date Deposited: | 13 Feb 2018 11:15 |
Last Modified: | 13 Feb 2018 11:15 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/19461 |
Actions (login required)
View Item |