Prodanovska, Vesna (2017) Улогата на наставникот и ученикот при совладувањето на правилен изговор во изучувањето на англискиот како странски јазик. In: International Scientific Conference St. Kliment’s Lifework, 23-24 Јune 2016, Stip, Macedonia.
Preview |
Text
Vesna Prodanovska trud Sv Kliment nova verzija.pdf Download (1MB) | Preview |
Abstract
Апстракт:
Изговорот е една област во изучувањето на странскиот јазик која е често
занемарена, што веројатно се должи на фактот што се смета како цел тешка за
совладување. Во наставата по правилен изговор наставниците треба да имаат
предвид дека изговорот во споредба со другите аспекти на усвојувањето на
јазикот секогаш ќе биде означено со личниот однос на ученикот кон странскиот
јазик и неговите вештини. Поради многуте карактеристики треба да се обрне
внимание на одредени аспекти на предавањето и усвојувањето на правилниот
изговор на странски јазик (teachability-learnability) кои се сврзани со одредени
услови и заради тоа особено проблематични за предавање. Во овој труд се
разгледуваат улогите на наставникот, на ученикот, но и изучувањето под
водство на наставникот наспроти самосталното изучување на изговор како дел
од совладувањето на странскиот јазик низ призмата на повеќе автори од таа
област.
Kлучни зборови: Изговор, улогата на наставникот, улогата на ученикот,
правилен изговор, странски јазик, teachability-learnability
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Subjects: | Humanities > Languages and literature |
Divisions: | Faculty of Philology |
Depositing User: | Vesna Prodanovska |
Date Deposited: | 21 Jun 2017 11:37 |
Last Modified: | 21 Jun 2017 11:37 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/17897 |
Actions (login required)
View Item |