Sulejmani, Umit and Celik, Mahmut (2016) Методи и техники на часовите по турски јазик и книжевност според просеците на когнитивното учење. First International Scientific Conference, FILKO, Philology, Culture and Education. ISSN 978-608-244-308-9
Preview |
Text
filko%20ZBORNIK%202016.pdf Download (3MB) | Preview |
Abstract
Според Пиаже, иако процесот на постепено јазично едуцирање
започнува од механичките моделирања коишто детето ги доживува како резултат на интеракцијата со околината, овие моделирања во завршниот дел се претвараат во одредени ментални структури и создаваат центар за целосен ментален (когнитивен) развој. Во овој процес детето поминува од мисловни постапки какви што се адаптација, критика, испрашување и заповед и преку развивање на хипотези стигнуваат до јазични структури коишто се општествено прифатени.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Humanities > Languages and literature |
Divisions: | Faculty of Philology |
Depositing User: | Mahmut Celik |
Date Deposited: | 13 Feb 2017 11:42 |
Last Modified: | 13 Feb 2017 11:42 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/17351 |
Actions (login required)
View Item |