Popeska, Biljana and Jovanova-Mitkovska, Snezana (2016) Интеграциско-корелациска поврзаност на содржините од наставните предмети по физичко и здравствено образование и општество во одделенската настава. Knowledge - International Journal, Scientific and Applicative Papers, 12.1. pp. 57-63. ISSN 1857-92
Preview |
Text
Интеграциско корелациска поврзаност на содржините од наставните предмети.pdf Download (1MB) | Preview |
Preview |
Text
Интеграциско-корелациска поврзаност на содржините од наставните предмети по ФЗО и општество во одделенската настава.pdf Download (508kB) | Preview |
Abstract
Резиме: Имајќи ги во вид тенденциите за тематско, интегрирано планирање на наставата во основното образование, како и начинот на кој усвојуваат знаења учениците од рана училишна возраст, во трудот направивме теоретска елаборација на интеграциско - корелациската поврзаност на содржините од различните наставни предмети како пристап кој овозможува поефикасно усвојување на знаењата и нивна ефикасна примена во секојдневниот живот. Во трудот презентираме резултати од анализата на наставните програми по физичко и здравствено образование и oпштество, и презентираме конкретни примери за корелација на наставните содржини од претходно наведените наставни предмети.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Educational sciences |
Divisions: | Faculty of Educational Science |
Depositing User: | Snezana Jovanova |
Date Deposited: | 09 Feb 2017 09:40 |
Last Modified: | 09 Feb 2017 09:40 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/17194 |
Actions (login required)
View Item |