Jovanova-Mitkovska, Snezana and Popeska, Biljana (2016) Улогата на менторот наставник (тутор) во реализација на методската пракса. In: First International Scientific Conference FILKO - Philology, Culture and Education, 18-19 March 2016, Stip, Macedonia. (Unpublished)
ПРОГРАМА - ФИЛКО (1).pdf
Download (497kB) | Preview
УЛОГАТА НА МЕНТОРОТ НАСТАВНИК (ТУТОР) ВО РЕАЛИЗАЦИЈА НА МЕТОДСКАТА ПРАКСА 1.pdf
Download (1MB) | Preview
Abstract
Наставникот ментор од училиштето има клучна улога во практичното оспособување на студентите, нивните идни колеги. Имено, тој е лицето со кое студентот стапува во еден меѓусебен заемен, процесен однос, во кој наставникот постапно го води, поучува, подржува, насочува, поттикнува, мотивира во процесот на стекнување на знаења, стекнување на практично искуство, вештини за наставничката професија. Во овој процес учителот се води врз основа на претходно изработен план, резултат на интеракцијата, соработката со лица од високообразовната институција, професор ментор, тутор. Во трудот се говори за улогата која ја има менторот Тутор во реализацијата на методската пракса на студентите.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Educational sciences |
Divisions: | Faculty of Educational Science |
Depositing User: | Snezana Jovanova |
Date Deposited: | 08 Feb 2017 15:21 |
Last Modified: | 08 Feb 2017 15:21 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/17190 |