Zisovska, Elizabeta (2016) Стандардите за акредитација како начин за подобра комуникација помеѓу здравствените работници и пациентите. Vox Medici, 24 (80). pp. 20-21. ISSN 1409-8865
Preview |
Text
89.pdf Download (7MB) | Preview |
Abstract
Процесот на акредитација овозможува имплементација на сите важечки закони од областа на здравството преку креирањето на различни процедури, притоа почитувајќи ги правата и на пациентите и на здравствените работници. Крајната цел е синхронизирана примена на стандардите и легислативата. Во Стандардите се имплементирани клучните делови од Законот за правата на пациентите, и тоа првенствено Членовите 6, 7, 10 и 14.
Многу важен дел е покривањето на стандардите на квалитетна здравствена заштита кај децата, кои не можат ни правно, ни етички да одлучуваат за своето лекување, и во областа на здравствената заштита, како и останатите области, се застапувани од родителите, што наложува особено внимание при донесување на одлуки з апочеток на лекување или одбивање на лекување.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Medical and Health Sciences > Clinical medicine |
Divisions: | Faculty of Medical Science |
Depositing User: | Elizabeta Zisovska |
Date Deposited: | 23 Aug 2016 11:17 |
Last Modified: | 25 Aug 2016 08:01 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/16129 |
Actions (login required)
View Item |