Однесувањето на гласачите како една од детерминантите во креирањето на изборната стратегија на политичките партии

Ananiev, Jovan (2008) Однесувањето на гласачите како една од детерминантите во креирањето на изборната стратегија на политичките партии. Годишник број 1 година XXXII, 1/ XXX. pp. 297-309. ISSN UDK/UDC 34284 (497.7)

[thumbnail of TEKST ZA GODISNIK ISPPI 2008.doc] Text
TEKST ZA GODISNIK ISPPI 2008.doc

Download (99kB)

Abstract

Моделот на однесување на гласачите ја одредува стратегијата на политичката партија за време на изборен процес. Зависно од тоа кој модел на однесување реално издржан ќе го прифати одредена партија, така ќе ја креира и својата стратегија. Притоа најцелисходно е доколку партиите ги користат придобивките на неколкуте различни модели, бидејќи, на тој начин, најуспешно може да се избегне идеализирањето или маргинализирањето на одредени аспекти во секој модел одделно. Во текстот се анализираат спецификите на интегрираното определување на однесувањето на гласачите, како најнов пристап во американската концепција на политичкиот маркетинг. Исто така, направена е анализа на постапките при градењето на изборната стратегија, со посебен фокус на спецификите на изборниот моде, типот на партијата и однесувањето на гласачите како најважна детерминанта .
КЛУЧНИ ЗБОРОВИ: изборна стратегија, однесување на гласачите, изборен процес, политичка партија, идеологија

Item Type: Article
Subjects: Social Sciences > Political Science
Divisions: Faculty of Law
Depositing User: Jovan Ananiev
Date Deposited: 22 Nov 2012 08:14
Last Modified: 15 May 2013 13:42
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/1601

Actions (login required)

View Item View Item