Nikovska, Natasa and Miceski, Trajko (2015) Организациската стратегија - водич за создавање и одржување на конкурентска предност на пазарот. Годишен зборник, 2015, Економски факултет, 8. ISSN 1857-7628
Preview |
Text
ОРГАНИЗАЦИСКАТА СТРАТЕГИЈА.pdf Download (1MB) | Preview |
Abstract
Конкурентската предност на секое претпријатие зависи од правилно
формулираната и имплементирана стратегија, како и од нејзиното
извршување. Затоа, стратегијата станува комплексна активност во рамки
на бизнис делувањето на претпријатијата, чијашто цел е учество на
целниот пазар и остварување на конкурентска предност во соодветната
дејност.
Стратегијата е патоказ или водич кој ја движи организацијата од
моменталната кон посакуваната состојба. Таа го опфаќа процесот на
одлучување и претставува алатка за реализирање на идните планови
преку зајакнување на деловните потфати и насочување на активноста кон
остварување на целите.
Во трудот е направен теоретски осврт и емпириско истражување на
организациската стратегија, нејзиното влијание, користење и извршување
во организациските субјекти.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Economics and business Social Sciences > Sociology |
Divisions: | Faculty of Economics |
Depositing User: | Trajko Miceski |
Date Deposited: | 05 Feb 2016 13:04 |
Last Modified: | 05 Feb 2016 13:07 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/15275 |
Actions (login required)
View Item |