Kuzmanovska, Dragana and Kirova, Snezana and Ivanova, Biljana (2015) Креативноста и знаењето го креираат патот до училишниот успех. Сосотојби, предизвици и перспективи во воспитанието и образованието во Република Македонија: зборник на трудови. pp. 59-62. ISSN ISBN 978-608-242-021-9
Preview |
Text
Zbornik Opstina Stip.pdf Download (1MB) | Preview |
Abstract
Живееме во едно модерно општество во кое осовременувањето на нештата стана неминовно
секојдневие во општеството. Алатките за модернизација длабоко навлегоа со молскавична брзина во сите
сфери на општеството, што значи и во образовниот процес, односно во училиштата, во наставата и во
наставните програми. Кога зборуваме за современо училиште нè зборуваме само за воведување на
компјутери во наставниот процес туку секако и за нешто повеќе. Токму тоа е предмет на нашево
истражување во кое ќе се обидеме да откриеме нешто повеќе за современото училиште, односно за
современата настава, наставници и ученици. Ние, всушност, ќе се осврнеме на една многу битна, но и
многу често игнорирана нишка во современата настава, а тоа е поттикнување на креативноста кај
учениците сè со цел продуцирање на образовани кадри кои подоцна во животот ќе можат полесно да ги
преминуваат пречките на кои ќе наидат. Училишната пракса и резултатите од направените
60
истражувања потврдуваат дека креативноста е високо вреднувана воспитно-образовна цел, но тешко
остварлива во постоечките услови (Максић, 1999).
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | креативност, знаење, мотивација, успех. |
Subjects: | Humanities > Other humanities |
Divisions: | Faculty of Educational Science |
Depositing User: | Snezana Kirova |
Date Deposited: | 25 Jan 2016 13:04 |
Last Modified: | 25 Jan 2016 13:04 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/14985 |
Actions (login required)
View Item |