Ivanovska, Biljana (2015) `Blended learning` како метод во изучувањето странски јазик во струка. Годишен зборник - Филолошки факултет, УГД - Штип. ISSN 1857-7059
Preview |
Text
BI 1.pdf Download (272kB) | Preview |
Preview |
Text
BI 2.pdf Download (457kB) | Preview |
Abstract
`Blended learning` во изучувањето на странските јазици нуди голема предност во споредба со другите методи и пристапи. Како концепт тој вклучува обработка на оригинален текст и негова актуeлизација во процесот на учење во комбинација со интернет или напредната технологија во наставата, но користи и аудио и видео снимки од изворни говорници. Во својата наставна дејност анализирам и обработувам видео и аудио текстови од германски изворни говорители преземени од различни веб страници. На овој начин, на студентите им се приближуваат германските текстови и со тоа се заменува комуникацијата со изворните говорители. Во текот на семинарите кои ги изведувам предавајќи странски јазик во струка, користам текстови за слушање, како и видео материјали, поставени на е-учење или on-line курсеви. Студентите имаат можност, но и обврска да се запознаат со текстот однапред, а подоцна текстот го користам за вежби. Оригиналниот текст не го менувам, не ја менувам брзината на истиот, и го користам за понатамошни вежби.
Клучни зборови: `blended learning`, јазик во струка, германски јазик како странски, слушање со размислување
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Humanities > Languages and literature |
Divisions: | Faculty of Philology |
Depositing User: | Biljana Ivanovska |
Date Deposited: | 21 Jan 2016 11:49 |
Last Modified: | 21 Jan 2016 11:49 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/14857 |
Actions (login required)
View Item |