Petrovski, Vlado and Koceva, Daniela (2015) Мултикултурализмот и професионалниот развој на учителот. Зборник на трудови: Научно -стручна трибина „Компетенциите и професионалниот развој на учителот во 21 век“. pp. 37-43. ISSN 978-608-244-245-7
Preview |
Text
TR DV.pdf Download (542kB) | Preview |
Preview |
Text
ПОКАНА И ПРОГРАМА ЗА ТРИБИНА - ФОН 2014.pdf Download (675kB) | Preview |
Preview |
Text
први две страни и содржина Трибина 2014.pdf Download (377kB) | Preview |
Preview |
Text
Зборник Компетенциите и професионалниот развој на учителот во 21 век.pdf Download (473kB) | Preview |
Abstract
Мултикултурализмот и постоењето на различни етнички и национални заедници е фактичка состојба во сите балкански земји, помеѓу кои Република Македонија, во секој случај, има најхетероген етнички состав. Во трудот настојувавме да ги доловиме сите можни влијанија кои имаат етнички предзнак врз процесот на образование во Република Македонија. Досегашната образовна практика на Република Македонија покажува дека сите релевантни фактори и во минатото и денес, правеле и прават огромни напори за целосно интегрирање на сите учители припадници на етничките заедници во образовниот систем на Република Македонија. Меѓутоа, сите анализи во државата покажуваат дека одредени етнички заедници се незадоволни од образовната политика на државата во делот на образованието и професионалниот развој на учителот.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Social Sciences > Educational sciences Social Sciences > Sociology |
Divisions: | Faculty of Educational Science |
Depositing User: | Daniela Koceva |
Date Deposited: | 28 Jan 2016 10:33 |
Last Modified: | 28 Jan 2016 10:33 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/14778 |
Available Versions of this Item
- Мултикултурализмот и професионалниот развој на учителот. (deposited 28 Jan 2016 10:33) [Currently Displayed]
Actions (login required)
View Item |