Проблеми и дилеми за воведување на религиско образование во образовниот систем на Република Македонија

Koceva, Daniela and Petrovski, Vlado (2015) Проблеми и дилеми за воведување на религиско образование во образовниот систем на Република Македонија. Зборник на трудови: Научно -стручна трибина „Компетенциите и професионалниот развој на учителот во 21 век“. pp. 137-141. ISSN 978-608-244-245-7

Warning
There is a more recent version of this item available.
[thumbnail of ПРОБЛЕМИ И ДИЛЕМИ ЗА ВОВЕДУВАЊЕ НА РЕЛИГИСКО ОБРАЗОВАНИЕ ВО ОБРАЗОВНИОТ СИСТЕМ НА РЕПУБЛИКА МАКЕДОНИЈА.pdf]
Preview
Text
ПРОБЛЕМИ И ДИЛЕМИ ЗА ВОВЕДУВАЊЕ НА РЕЛИГИСКО ОБРАЗОВАНИЕ ВО ОБРАЗОВНИОТ СИСТЕМ НА РЕПУБЛИКА МАКЕДОНИЈА.pdf

Download (468kB) | Preview
[thumbnail of ПОКАНА И ПРОГРАМА ЗА ТРИБИНА - ФОН 2014.pdf]
Preview
Text
ПОКАНА И ПРОГРАМА ЗА ТРИБИНА - ФОН 2014.pdf

Download (675kB) | Preview
[thumbnail of први две страни и содржина Трибина 2014.pdf]
Preview
Text
први две страни и содржина Трибина 2014.pdf

Download (377kB) | Preview
[thumbnail of Зборник Компетенциите и професионалниот развој на учителот во 21 век.pdf]
Preview
Text
Зборник Компетенциите и професионалниот развој на учителот во 21 век.pdf

Download (473kB) | Preview

Abstract

Воведувањето на веронауката во системот на јавното образование во Република Македонија само по себе беше доста контраверзно и проблематично, па затоа и наложува внимателеност при концепирањето на овој наставен предмет. Појдовна основа за концепирање на еден ваков предмет треба да преставуваат потребите и ставовите на самите граѓани кои живеат во едно општетство, не заборавајќи на фактот дека истата таа програма треба да им служи ним. Од особена важност и одговорност при изработката и реализацијата на наставната програма по веронаука е и потребата од нејзината усогласеност со уставниот поредок во државата. Овие и уште дел од проблемите со кои се соочуваше јавното образование во Република Македонија при воведувањето на овој предмет ќе бидат основа за анализа на овој труд. Во трудот накратко ќе се направи анализа за тоа како беше воведена веронауката, осврнувајќи се на грешките, проблемите и дилемите при воведувањето од 2002 и начините на кои тие беа надминати во 2008-та година.

Item Type: Article
Subjects: Social Sciences > Educational sciences
Social Sciences > Sociology
Divisions: Faculty of Educational Science
Depositing User: Daniela Koceva
Date Deposited: 28 Jan 2016 10:31
Last Modified: 28 Jan 2016 10:31
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/14712

Available Versions of this Item

Actions (login required)

View Item View Item