Етиката во бизнис комуникацијата

Nikolic, Frosina (2015) Етиката во бизнис комуникацијата. Masters thesis, Goce Delcev University, Stip.

[thumbnail of Lekt. Magisterska - Frosina Nikolic.doc] Text
Lekt. Magisterska - Frosina Nikolic.doc

Download (1MB)

Abstract

Современата економска и деловна динамика бара сè поголема слобода, отвореност и либерализам на сите економски субјекти. Тоа секако подразбира висок степен на доверба, односно ја придвижува дилемата на односот помеѓу економијата и етиката. Отсуството на етичките норми во деловниот живот нанесува голема штета како на поедини компании, така и на вкупната светска економија. Поради тоа, на оваа тема ѝ се посветува сè поголемо внимание во истражувањето и едукацијата.
За да се одреди каде е границата дали во работењето нешто е морално или не, се истражува во анализата на бизнис етиката и односот на економијата и етиката. Одредувањето на границата на бизнис етиката денес претставува голем предизвик за секој раководител и менаџер, како и за сите вработени. Тоа секако е прашање на лична одлука, лично доживување на одредена ситуација, интерес, потреба и мотив, прашање на личниот морален интегритет, ама и прашање на културното наследство, очекувањата и притисоците кои доаѓаат од претпријатијата и околината.

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: Social Sciences > Economics and business
Divisions: Faculty of Economics
Depositing User: Katerina Hadzi-Vasileva
Date Deposited: 27 Oct 2015 14:04
Last Modified: 27 Oct 2015 14:04
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/14066

Actions (login required)

View Item View Item