Ulanska, Tatjana and Kirova, Snezana (2015) Дијалог како техника на учење низ неколку приоди. In: Научно-стручна трибина на тема: „Компетенциите и професионалниот развој на учителот во 21 век“, 03 Oct 2014, Stip, Macedonia.
Трибина ФОН 2014 -2.pdf
Download (2MB) | Preview
ДИЈАЛОГОТ КАКО ТЕХНИКА НА УЧЕЊЕ.pdf
Download (341kB) | Preview
Abstract
Пасивноста на студентите најчесто се должи на очекувањето да седат мирни додека наставниците предаваат, при што не користат повисоки мисловни способности, како што е, на пример, решавањето проблеми. Во овој труд ќе се претстават некои недостатоци на традиционалната настава, каде очекуваниот резултат најчесто е меморирање на фактички информации, а не нивна обработка од повисок ред и примена во реалните животни ситуации. Во методите кои поттикнуваат активна настава наставниците се олеснувачи на процесот на учење а не главни извори на информации како во традиционалната настава. Овој труд се фокусира на дијалогот како извор на информации и идеи, како модел на јазик и појдовна точка за дискусија.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | дијалог, странски јазик, настава, методи, ученици. |
Subjects: | Humanities > Languages and literature |
Divisions: | Faculty of Philology |
Depositing User: | Snezana Kirova |
Date Deposited: | 20 Oct 2015 07:05 |
Last Modified: | 20 Oct 2015 07:05 |
URI: | https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/13966 |