Процес на прифаќање на производите од потрошувачите (дифузија на иновации)

Jovanov, Tamara and Temjanovski, Riste (2015) Процес на прифаќање на производите од потрошувачите (дифузија на иновации). Marketing, 1 (2). pp. 45-49. ISSN 1857-9795

[thumbnail of paper]
Preview
Text (paper)
proces na prifakjanje na proizvodi od potrosuvacite .pdf - Published Version

Download (369kB) | Preview
[thumbnail of Editorial board and Contents]
Preview
Text (Editorial board and Contents)
МАКЕДОНСКО МЕЃУНАРОДНО СПИСАНИЕ МАРКЕТИНГ БРОЈ 2.pdf - Published Version

Download (2MB) | Preview

Abstract

Крајниот успех на производот се проценува врз основа на степенот на неговата прифатеност од страна на потрошувачите на пазарот. Во трудот, поради честиот и забрзан пласман на нови/модификувани производи во рамки на различни индустрии и пазари, подетално е анализирана теоријата за „дифузија на иновации“. Според оваа теорија, процесот на прифаќање и усвојување на производот на пазарот познат како дифузија е всушност, процес на комуницирање на иновацијата преку одредени канали (масовни медиуми и интер-персонални канали), во тек на време, помеѓу припадници на одреден социјален систем. За претпријатијата, при пласирање на нови производи на пaзарот е значајно да ги знаат основните фактори кои го условуваат прифаќањето на иновацијата и ја забрзуваат стапката на прифаќање. Процесот на дифузија подразбира и познавање и предвидување на однесувањето на потрошувачите. Во оваа насока, од особено значење е анализирање на однесувањето на различните типови на потрошувачите при прифаќање на нови производи.

Клучни зборови: нови производи, потрошувачи, дифузија на иновации

Item Type: Article
Subjects: Social Sciences > Economics and business
Divisions: Faculty of Economics
Depositing User: Tamara Jovanov
Date Deposited: 19 Jun 2015 09:39
Last Modified: 14 Aug 2018 09:02
URI: https://eprints.ugd.edu.mk/id/eprint/13328

Actions (login required)

View Item View Item